משחוק ההוראה- סדנת “בנית משחקי למידה” פותחה עקב הצורך של המורים ללמד דיפרנציאלית בכיתות הטרוגניות ולגייס סרבני למידה ותלמידים מתקשים. בסדנה נלמד מהו משחק אפקטיבי וכיצד להתאים משחקים לכל תחומי הדעת ובכל גיל. הסדנה חוויתית ומגבשת וכן משלבת התנסות בבניית משחקים בדגש על קריאה. נתחלק לצוותים וניצור מאגר משחקים שישמש את בית הספר כולו.